16.-18.11.2018: Výprava na Camp U Piráta, Záryby >>

Ukončení vodácké sezony 2018 na našem campu. Táboření v drsných podmínkách, plavba na lodích, dobrodružství a hry.

9.10.2018: Plavba po Labi >>

... plavba po Labi

14.-16.9.2018: Výprava na Camp U Piráta, Záryby >>

... na našem tábořišti v Zárybech finišujeme v úpravách. Nezapomínáme ani na vodácké aktivity a naše oblíbené hry.

30.6.-15.7.2018: Skautský tábor >>

1. den: Stavíme vysoko v horách náš skautský tábor.
2. den: Dokončujeme stavbu tábora.
3. den: Jdeme na průzkum okolí, do tábora se vracíme k večeru. Všichni jsou zdávi a pozdravují.​
4. den: Dokončujeme táborové naměstíčko, stavíme umývárnu, přípravné stoly v kuchyni a večer máme první zahajovací oheň.
5. den: Vyrážíme do Mladých buků, kde jsme navštívili bobovou dráhu a prohlédli jsme si tento krásný městys. Při zpáteční cestě navštěvujeme našeho kamaráda (hajného) Mirka.
6. den: Stavíme schody, držáky na vlajky a hrajeme krakonošův osmiboj.
7.den: Připravujeme ohniště pro vyhlásšení táborových výsledků pro 8naše nejmladší učastníky-Vlčata.
8.den: Loučíme se s vlčaty a jdeme do Mládých Buků na bobovou dráhu a při té přiležitosti jdeme na pizzu.
9.den: Vyrážíme na celodenní výlet na Rýchorskou boudu.
10.den: Tento den trávíme v táboře při sportovních aktivitách.
11.den: V táboře pořádáme turnaj v dámě, mlýnu a člověče nezlob se. Večer příchází bouře, kterou jsme statečně přečkali.
12.den: Vylézáme na sklenařovický vrch, k obědu si vaříme luxusní obalovaný celer s bramborem a okurkovým salátem. Po poledním klidu je turnaj ve vybíjené.
13.-16.den: Navštěvujeme pevnostní muzeum Stachelberk, hrajeme turnaj ve vybijené, zálesačíme a náš pobyt v drsném terénu Krkonošských hor se nám pomalu krátí. Na našem třetím slavnostním ohni, máme vyhodnocení tábora pro naše skauty.
Po našem 16ti denním skautačení, vracíme přírodě zpět naše tábořiště. Tak opět za rok.

15.-17.6.2018: Výprava do Neznámé země >>

Makáme na přípravě našeho tábořiště. Připravujeme plac na naše stany, budujeme umývýrnu a připravujeme si terén na jídelnu s kuchyní. Veliké poděkování zaslouženě patří Koljovi Mykulcja, za obrovskou pomoc.

10.6.2018: Vzpomínková akce v Lidicích >>

1.-3.6.2018: Camp U Piráta, Výprava do Záryb >>

... hodně vody, hodně plavby, hodně dobrodružství, ...

29.5.2018: 404. plavba >>

Vyhodnocení měsíční činnosti, prohlídka pirátského korábu, odnesení věcí do skladu, cvrnkání kuliček.

13.-15.4.2018: Výprava do Záryb >>

Tradičně vyrážíme na řeku Labe. Se skauty stavíme tábor a připravujeme pokladovou hru, pro naše Vlčata  :)

28.3.2018: 393. plavba >>

Vyhodnocení měsíční činnosti, sport, hry. Stráž Totemové hole přijímá nové stužky od svých spolubratří.